byebye

弃坑!请取关!
Without You - Mariah Carey

自虐!迷妹手贱打开戳中泪点勿怪!
 那为什么还要发!歌确实很好听,歌词也都是实话。

411后根妹对大锤的告白。其实也是丧心病狂的po主的告白 
 最近喜欢副歌简单的,可能一遍又一遍的打击让我欲罢不能!(医生,这位患者不行了!)

_______________我是歌词及渣渣翻译分界线(参考了网上翻译,稍微改动)

No, I can't forget this evening
 我无法忘记今晚 
Oh, your face as you were leaving
 你离去时的脸庞 
But I guess that's just the way the story goes
 但也许这就是故事的结局 
You always smile
 你一直保持著笑容 
But in your eyes your sorrow show
 但眼里却流露著哀伤 
Yes, it shows
 没错,那是哀伤 

No, I can't forget tomorrow
 我无法忘记明日 
When I think of all my sorrow
 当我想到自己的哀愁 
When I had you there, but then I let you go
 我拥有了你,却又被你推走(让你溜走)
And now it's only fair that I should let you know
 现在我只想让你知道 
What you should know
 一些你该知道的事 

I can't live, if living is without you
 我活不下去,如果没有你,
I can't live, I can't give anymore
 我活不下去,再也没有爱与被爱的勇气
I can't live, if living is without you
 我活不下去,如果没有你,
I can't live, I can't give anymore
 我活不下去,再也没有爱与被爱的勇气

评论

热度(7)