byebye

弃坑!请取关!
Make You Feel My Love - Ronan Keating

送上一首深情告白,根妹大锤通用,觉得这首歌特别有画面感,每次听歌脑海就随之浮现相应场景:两人相遇的激情碰撞;大锤从宅总那拿走根妹的照片;大锤为了救根妹不顾自己的安危… 诸如此类的画面闪现。 虽然未曾开口,但是我所做的一切,都是为了让你感受我对你的爱。

 When the rain is blowing in your face 当雨水打湿你的脸颊 

And the whole world is on your case 你将整个世界扛在肩上 

I would offer you a warm embrace 我愿能将你拥入怀中 

To make you feel my love 让你感受我对你的爱 

When the evening shadows and the stars appear 当夜幕降临繁星闪烁 

And there is no one there to dry your tears 你的眼泪却无人来拭 

I could hold you for a million years 我愿能抱着你直到永远 

To make you feel my love 让你感受到我对你的爱 

I know you haven't made your mind up yet 我知道你尚未下定决心 

But I would never do you wrong 但请相信,我绝不会让你为难

 I've known it from the moment that we met 从我们相遇的那一刻起

 It's no doubt in my mind where you belong 我就知道,你必定属于我

 I'd go hungry, I'd go black and blue 我可以为你忍饥挨饿鼻青脸肿 (我食不下咽,郁郁寡欢)

 I'd go crawling down the avenue 我可以为你匍匐爬过整条街道 (我在大街上漫无目的地徘徊)

 There's nothing that I wouldn't do 没有什么能够阻挡我

 To make you feel my love 让你感受我对你的爱 

The storms are raging on the rollin' sea And on the highway of regret 纵使生命之中充满艰险与遗憾 

The winds of change are blowing wild and free 纵使世事变幻无常难以预料 

You ain't seen nothing like me yet 你在哪都可以看到我的影子(有争议,欢迎讨论)

 I'd make you happy, make your dreams come true 我可以让你幸福梦想成真 

There's nothing that I wouldn't do 我愿为你踏破铁鞋 

Go to the end of the earth for you 直到世界的尽头

 To make you feel my love 只为让你感受我对你的爱 

End

评论

热度(9)